Nový příspěvek   Číst vše

Skoč na poslední

Kniha návštěv není určena k diskuzi nad šiframi. K té prosím použijte aplikaci šifry a výsledky, aby se připomínky zobrazily na správném místě. Děkujeme!

Václav - Aplikovaní hrošíciVloženo: 05. 10. 2016, 14:24:05
Ahoj, taky děkuji za podařenou hru. Většinu šifer (až na lavičky :-) ) jsme si užili a moc se nám líbily. Za sebe hodnotím jako nejlepší peníze, po nich asi funkce a Chuck Norris. Na efekt pak potěšila fontána i pěnící šifra.


Lipča (Spící Volové)Vloženo: 04. 10. 2016, 22:12:59
Report naseho tymu ze hry muzete videt na
https://docs.google.com/document/d/1K07LKQo7_we9HgUPFuoPn7AGwmwqcFYzMe8OjwLdAlE/edit?usp=sharing


Filip (Ešte sa dohodneme)Vloženo: 03. 10. 2016, 20:23:45
Aj my ďakujeme za hru, opäť sa páčila! Hoci preferujem terénne hry, táto mestská trasa bola príjemnou zmenou a už len kvôli fontáne stála za to! Štart ma vyslovene pobavil, šifry v druhej časti hry boli zaujímavé, burčiak chutil a saponát sme vypili tiež:) A moment prekvapenia pri pohľade na priebežný stav na 12. bol úžasný! :)


Pavel (Fčeličky)Vloženo: 03. 10. 2016, 11:15:10
Děkujeme za hru, moc se nám líbila. Ač městská, tak velmi zajímavá trasa. Šifra založená na pěnivosti mě jako fyzika přímo nadchla. Příští rok účast jistá.


MartinVloženo: 03. 10. 2016, 08:14:00
Díky orgům za pěkně připravenou hru. Už se těším na příští ročník.


Karel (Spící Volové)Vloženo: 02. 10. 2016, 11:34:38
Díky organizátorům za (další) povedenou a velmi zábavnou iNulu, to množsví odvedené práce muselo být obrovské (fontána, bagetky, náhrdelníky...). Byť mám sice o něco radši terénní nebo alespoň částečně terénní hry, tak letošní trasa byla velmi povedená a i já jako Brňák jsem objevil několik nových míst :-)

Ze šifer se nám letos nevíc líbila fontána (na šifru s ní jsem napjatě čekal v podstatě od jejího zprovoznění), lavičky, y/i a já jako matematik oceňuji grafy funkcí, byla to přijemná a roztomilá (skoro) průchodovka. A oceňuji i plakáty s ovocem na černovickém nádraží. Povedený detail.

Škoda, že jsme nezvádli projít čistě, ale na 11 jsme si holt vylámali zuby. Gratulace vítězům, za průchod bez deadu je to rozhodně zasloužené vítězství!!


Yeti (i0)Vloženo: 27. 09. 2016, 16:17:11
Kesy: Pokud si pak nebudete dávat v Brně večeři o třech chodech, mělo by to vyjít pohodlně.


Kesy (1. FC Pressburg)Vloženo: 27. 09. 2016, 14:57:36
Mili orgovia,

mame plane prist vlakom z Bratislavy - EC Slovan s prijazdom 15:36. Budeme to stacit na pohodlny presun na start?

Vdaka.


MartinVloženo: 21. 09. 2016, 19:50:24
Yeti: Obecnost takového tvrzení bych si dovolil rozporovat :) Já bych spíš řekl, že kdo se na takové věci ptá, neplánuje sice platit hned, ale chce stihnout zaplatit včas a to právě proto, aby nezaplatil příliš pozdě ;)

Každopádně děkuji za odpověď, potřeboval jsem vědět deadline, do kdy uzavřít složení našeho týmu (zvládneme-li se letos smysluplně poskládat).


Yeti (i0)Vloženo: 15. 09. 2016, 23:45:24
Martin: Platí, že kdo se musí ptát, hodlá platit příliš pozdě...

Řádný termín je pondělí před hrou (jako každý rok). Opravil jsem datum, aby to sedělo.


MartinVloženo: 15. 09. 2016, 21:24:44
Ahoj,
do kdy je potřeba zaplatit registrační poplatek? V Pravidlech hry omylem zůstal datum z minulého ročníku. Platí datum (kromě dne v týdnu a roku) pořád stejné?
Díky moc,
Martin.


Yeti (i0)Vloženo: 14. 09. 2016, 23:30:57
Stepka: Na obojí ti asi odpovím: Podívejte se na minulé ročníky, udělejte si vlastní názor. Na iNule jde brát nápovědy a totálky bez omezení a každý může dojít do cíle, když chce – šifry typu ‚Která želvička‘ na ní ovšem najdete stěží. Pokud jde o hantec, tak se aspoň okrajově zatím vyskytl pokaždé, takže raději buďte připraveni a slovníček si vezměte. Víc ti nemůžu prozradit.


StepkaVloženo: 14. 09. 2016, 11:46:45
Ahoj, je tahle hra i pro zacatecniky jeste k tomu neznale brnenskeho hantecu? Slovnicek si vytisknem.


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 06. 10. 2015, 18:50:10
Orgové, děkujeme za pěkně vypečenou hru :) Z šifer mě nejvíc zaujaly minimalistické 1 a 4, analytická 7 a 13, jejíž luštění jsem si užil nejvíc. Na závěr dvě "asi nej":
- nejdelší přesun v historii týmu (2 hodiny) z 5 na 6 přes Pergl a modrozelenožlutý trojúhelník
- nejvíckrát navštívené jedno místo během lineární hry (4x): Velká Baba - rozc.


Yenya (Kruhová jednotka j.h.)Vloženo: 06. 10. 2015, 15:57:26
@Yeti: myslím že nic takového jsem neřekl. Já jsem v tom týmu byl jako host a na heslo jsem se neptal. Třeba v našem týmu hesla někdy recyklujeme, takže je z pochopitelných důvodů neradi říkáme hostujícím členům. Předpokládal bych, že Kruhová jednotka to má podobně.


Johnny (čokoláda)Vloženo: 06. 10. 2015, 15:21:41
Našli jste někdo mapu Okolí Brna - Svratecko (KČT)? Mám pocit, že někdo našel mapu u 3. stanoviště (pilíř dálnice u hráze), hlásil to tam, ale nedocvaklo mi, že jsem to byl asi já, kdo ji ztratil (myšlenky už mi utíkaly sa tečenosývrov ...)
Pokud to skutečně byla ona a někdo ji máte, prosím ozvěte se mi. Nálezce má u mě čokoládu :).


Filip (... sa ešte dohodne)Vloženo: 05. 10. 2015, 22:27:45
a okrem tých krásnych vyladených šifier (u mňa má plus aj NeÓnová NeŠifra) aj vydarená trasa! Kóta - dole - kóta spolu s burčiakom príjemne rozohriali :)


Mates (Bazinga ...)Vloženo: 05. 10. 2015, 20:23:12
Orgové, bylo to báječné! Díky za všechny šifry, osobně se mi moc líbilo eňeňou (jehož loňská absence byla vykompenzována), braillové čtverečky a poslední šifra s rozpadem prvků. Jen ten zeleno žluto modrý trojúhelníček ze značek jsme procházeli snad třikrát a byli si tak jistí, že je to jediná možná interpretace řešení, až jsme telefonem dostali deadku. Naše hloupost, ale evidentně jsme nebyli sami:-) Až je mi po posledních dvou ročnících líto, že jsem bájnou zhulenou neřešitelnou iNulu vlastně nezažil... Ještě jednou dík a klobouk dolů!


Yeti (i0)Vloženo: 05. 10. 2015, 19:43:09
Yenya: Když člověk, který registruje tým a upravuje údaje, není ochoten říci ostatním členům heslo, viděl bych to jako vážný problém komunikace v týmu.


YenyaVloženo: 05. 10. 2015, 13:13:30
Hmm, tak komentáře k šifrám nenapíšu. Neznám žádné heslo. No co už.


Yeti (i0)Vloženo: 05. 10. 2015, 11:24:44
Kódy šifer jsou identifikátory na víceméně náhodné téma, které obecně nijak nepomáhají řešení šifer (viz třeba ročník 6). Loňské vodní ptactvo byla Ondrova specialita.


Yenya (Kruhová jednotka j.h.)Vloženo: 05. 10. 2015, 11:08:14
Giní oztařinálomi ilury,

děkuji za hru, bylo to zajímavé. Škoda je, že jsme se zajímavou diskusí s orgem nad změnami toku Ponávky při odevzdávání posledního bonusu a cílového hesla připravili o pár minut času, které nás stály jedno místo :-)

Nějaké komentáře napíšu k šifrám, globálně jen jeden dotaz: použily se někde názvy šifer? Odhadovali jsme, že CESium na první šifře má navádět na ČESkou vlajku, ale pak už asi nic. Pak jsme se furt snažili někam ty prvky nacpat - naposledy odčítat atomová čísla při luštění cílového hesla v naději, že kódem bude například název čtrnáctého prvku. Trochu jsme se tloukli do hlavy, že jsme si na trojce nevšimli, jestli tam někde nějaký prvek byl. No ale asi se to pak nikde jinde nepoužilo, nebo jsem něco přehlédl?

-Yenya, Kruhová jednotka j.h.


Kristýna (DHMK)Vloženo: 04. 10. 2015, 08:36:07
Překvapilo nás, že hantecumilovní orgové nukak nevyužili existence Betelné studánky, několik set metrů západně od startu... :)


Ondra (Mlha)Vloženo: 03. 10. 2015, 21:57:29
Díky za hru, byla super. Jak šifry, tak počasí. Moc jsme si to užili!


"Dana"Vloženo: 02. 10. 2015, 16:53:27
Hanka: Mně je včera zapřeli a tvrdili, že mají vyprodáno na obou prodejnách...


MartinVloženo: 02. 10. 2015, 14:11:34
Zajimava shoda okolnosti :) Zvlaste kdyz sef kriminalni policie se jmenuje Stepan Prygl ;)

http://brno.idnes.cz/drogoveho-kracel-dopadla-policie-po-dvacetiletem-patrani-pz2-/brno-zpravy.aspx?c=A151002_124736_brno-zpravy_tr


HankaVloženo: 02. 10. 2015, 13:15:50
Teď jdu od Barviče a po mně mají ještě 2 mapy


"Dana"Vloženo: 02. 10. 2015, 11:28:44
Jj, žluté. Bezva, díky!


Yeti (i0)Vloženo: 02. 10. 2015, 10:23:15
Chjo, to mám z toho, že dávám na web už na jaře, jaká je zapotřebí mapa...

Vydání z roku 2007 (žluté) je dostatečné.


"Dana"Vloženo: 02. 10. 2015, 09:46:42
Na Kobližné už taky nemají, jen starší vydání (2007). :-( Nezvládnou orgové prověřit, jestli tam je všechno, co bude potřeba?


SvPZVloženo: 01. 10. 2015, 14:43:45
U Barviče v Masarykově jsem koupil včera poslední, tak tam ani nechoďte.


VáclavVloženo: 01. 10. 2015, 12:43:44
Blbost - na Kobližné, ne na Poštovské


VáclavVloženo: 01. 10. 2015, 12:43:10
Kdyžtak ve Freytagu na Poštovské je ještě šest kousků.


MartinVloženo: 01. 10. 2015, 10:57:15
Yeti: Děkuji za tip, o tomto obchodu jsem nevěděl, tedy přesněji řečeno jsem se mylně domníval, že se jedná o podnikovou prodejnu a tak mě nenapadlo tam hledat mapu Geodézie. Dnes se mi paní vedoucí taky postěžovala, že nedáváme vědět dřív a pak jí tam pravidelně v den šifrovačky nešťastně bloumají lidi shánějící mapu, kterou by jim tak ráda prodala :) Obratem pak přiobjednala další (i když neví jestli do zítřka dorazí). Update: V prodejně z mého minulého příspěvku už zbyla jen jedna :)


Yeti (i0)Vloženo: 01. 10. 2015, 10:18:07
Martin: Nj, nj. Pokud si vzpomínám, měli doporučenou mapu i v Geokartu (AKA FREYTAG-BERNDT) na Kobližné, kam bych se normálně vydal nejdřív – a když tam kupuji mapu, tak se už rovnou ptají, jestli je to zase na nějakou hru a mají přiobjednat... Ale možná je tam účastníci zvládli vykoupit.


MartinVloženo: 01. 10. 2015, 09:26:19
Jak se nám už stalo tradicí, opět jsem zapomněl, že informace o doporučené mapě se záhadně ukrývá v sekci "Několik rad". I když se dá považovat za velmi dobrou radu tuto mapu mít sebou, osobně bych ji považoval téměř za nutnost :) Nicméně, pro opozdilce jako já, dnes ráno jsem za sebou zanechal ještě dva neprodané kousky zde: http://www.dumknihy.cz/brno-masarykova


petrzel (Dopijem a pudem...)Vloženo: 30. 09. 2015, 17:10:36
Diky moc..!


Yeti (i0)Vloženo: 30. 09. 2015, 16:28:56
Poslední informace budou zveřejněny brzy. Jako že fakt Real Soon Now™.


petržel (Dopijem a pudem...)Vloženo: 30. 09. 2015, 14:41:37
že zase otravuju... :-) nikde na stránkách jsem nenašel, kdy budou zveřejněny poslední informace před hrou, ale už by se mi kvůli logistice a práci docela hodilo vědět, kde bude start... :-)


Yeti (i0)Vloženo: 14. 09. 2015, 11:49:48
Hru si lze užít různými způsoby, takže se takhle nevymezujeme. Na jedné straně je hra noční, téměř jistě se podíváte do terénu a šifry jsou v průměru obtížnější než na hrách pro začátečníky. Na druhé straně jsou na všechny šifry nápovědy a řešení, které lze brát bez omezení, a běžně se účastní týmy, které berou nápovědy i řešení na kdeco a spokojeně dojdou do cíle na pivo a špekáčky. Je to spíš o přístupu...


JareesekVloženo: 14. 09. 2015, 09:34:52
Ahoj, uvažujeme, že zkusíme vaši hru, ale nejsme moc zkušení. Pro jak zkušené týmy je Vaše hra určena? :). Děkuji za odpověď.


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 11. 09. 2015, 15:58:03
Yeti, díky za odpověď. Problém nebyl v omezené délce sloupce ani v omezené šířce pole, ale v uvozovkách. Teď už vše funguje, zatím stačí 348 znaků :)


Yeti (i0)Vloženo: 11. 09. 2015, 13:59:10
Čas startu jen vypadl, je standardní. Díky za upozornění.


petržel (Dopijem a pudem...)Vloženo: 11. 09. 2015, 07:53:43
Zdarte.. Čas startu je schválně obestřen tajemstvím, z pravidel vypadl, nebo jsem jen slepej? :-)


Yeti (i0)Vloženo: 03. 09. 2015, 21:59:16
Pole má na obrazovce poměrně malou šířku, ale to není omezení délky textu, který se tam dá napsat. Maximální fyzická délka obsahu by měla být okolo 500 kB. Pokud potřebujete vložit 1,5 MB textu, tak oceňuji kreativitu, ale zkuste to trochu zestručnit. Odpověď, ve které se nevyznáme, ani neuznáme.


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 03. 09. 2015, 14:02:32
Vypadá to, že délka naší kreativity neodpovídá délce sloupce v databázi. Orgové, šlo by ho rozšířit? Odhadem na trojnásobek :)
Pokud ne, my se nějak uskrovníme.


Václav (Carpe testudo)Vloženo: 12. 10. 2014, 19:45:42
Taky přidávám ještě jeden dík. Většina šifer byla opravdu moc hezká. Pokud jsme prožívali zklamání, tak to spíše bylo naší nemohoucností. Zvlášť oceňuju tajenky, které patrně nešly vymlátit jinak než autorsky :-)


Zuza (ROFLCOPTER!)Vloženo: 09. 10. 2014, 00:26:23
A já sem chci vystavit ještě aspoň jeden dík. Připravili jste pro nás perfektní porci (sic!) šifer. Za mě asi nejhezčí ročník, který chutnal nejspíš díky tomu, že nejsem žádný nimra a spíš hltám originální nápady kuchaře, kořeněné lipovými listy a tak. Akorát ten cement trochu ležel v žaludku a zejména zájmena je nutné si zopakovat. Jestli příští rok touhle dobou budu zase váhat mezi volňáskem na zahajovák do Rudolfina a běháním po šalingradských lesích, mám už teď jasno. :)


Paja (i0)Vloženo: 08. 10. 2014, 19:40:46
Tak jste se dočkali, šifry jsem dnes vystavil.


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 06. 10. 2014, 14:53:32
My chceme šifry, my chceme šifry :-)


Martin (Pralinky zvlášť)Vloženo: 06. 10. 2014, 09:55:05
Ahoj orgové

Také bych chtěl poděkovat za výbornou hru. Trasa byla fajn, jen bych těch aut okolo 3 bylo až moc. Šifry se mi opravdu líbily. Bonbóny byl bezva nápad, plameňáci dobře hořeli , Staré údolí a Výpadní s intepretací tajenky, nádherný nápad s jídly, lipový list malta i zájmena úžasné nápadovky. A pak samozřejmě výsledek.

Za mě palec a nahoru. Opět jedna vydařená šifrovačka, kterou jsem si užil.

Martin


Karel (Spící Volové)Vloženo: 06. 10. 2014, 01:09:39
Ahoj orgové,

původně jsem chtěl napsat poděkování už včera večer, ale rozhodnul jsem se vzít si 24 hodin na to, abych kromě všech těch kladů vymyslel aspoň něco, co se mi na hře nelíbilo.

Inu, nepovedlo se mi to. Připravili jste, alespoň z mého pohledu, dokonalou hru. Příměstská přiměřeně terénní trasa (ty mám nejraději), pěkné, elegantní šifry s neotřelými nápady (lipový list!!), dobré počasí, spousta občerstvení, atmosféra v cíli, prostě paráda.

Jedinou kaňkou tak zůstává náš provar na jedenáctce, no ale za to si můžeme sami, že :-)

Takže ještě jednou díky, bylo to fakt dobrý!


Ondra (org)Vloženo: 05. 10. 2014, 22:48:44
Díky za zpětnou vazbu a za názory. Co se týče Finnovy stížnosti na osmičku, právě tomuhle jsme se snažili vyhnout. Obecně jsme s touhle situací nepočítali, ale snažili jsme se ji vyřešit co nejférověji. Odchod jsme si stanovili už před zavíračkou a všem, kteří si vyzvedávali šifru po zavíračce, jsme o něm říkali. Pár minut předtím jsem obíhal všechny týmy, o kterých jsem věděl, s informací, kdy odcházíme a kdy tedy mohou odevzdat poslední tip (5:45). V tu chvíli se nám tam sešlo cca 10 deset tiketů, takže jsme si mysleli, že jsou to všichni. Pokud se k vám ta informace nedostala, tak to muselo být nějakou souhrou okolností, která nás mrzí. Vážně to nebyl záměr.


Finn - Brouk v hlavěVloženo: 05. 10. 2014, 21:50:04
Ahoj,

díky za hru. Velká část šifer v první polovině byla prostě boží. Obzvláště se mi líbilo, když se v interpretaci použila obdoba proncipu šifry - tedy v šifře založené na opacích STARÉ ÚDOLÍ znamenalo NOVÝ VRCH. Podobně KONEC VYPADNI vs. KONEC VÝPADNÍ. Od ůlky hru byla hra fakt zhulená.

Celková organizace byla podle mě bezchybná až na jednu drobnost - na stanovišti s tipováním Braila nás sice orgové blahosklonně nechali luštit přes limit, ale poslední klíčové tipování nás nenechali udělat, protože stanoviště zavřeli. To bylo trochu zbytečné. Stačilo nás při vyzvedávání zadání upozornit, kdy budete stanoviště zavírat. Takhle jsme tam ztratili hodinu úplně zbytečně. Zároveň orgové na dalších stanovištích zdánlivě (nevím zda reálně) trvali na uvedených termínech, tudíž jsme se dostali do smyčky nápověd a dead nápověd. OK, chápu, že primárně jsme si čas měli hlídat sami. Nicméně uznejte, že zavřít stanoviště tohoto typu bez jakéhokoli upozornění byla trochu sviňárna.


Filip - Ešte sa dohodnemeVloženo: 05. 10. 2014, 11:55:39
Ahoj, ešte raz ďakujeme nielen za krásne šifry (plameňák a ledňáček, lietajúci indián,..), ale aj za veľmi príjemnú atmosféru na stanoviskách. Bolo to skvelé:)


Dero (Přizdi)Vloženo: 04. 10. 2014, 20:09:06
Díky všem orgům za podařenou iNulu! Potvrdilo se, že šifry budou spíše Ondrovsky nápadové než Yetiovsky analytické. Naštěstí se nepotvrdilo, že nám tahle změna významně uškodí, zejména proto, že jsme v šifrách nezaznamenali balast (jenom tu a tam nějakou omáčku ;).

Hru jsme si užili díky pohodové atmosféře a rozmanitosti úloh, každá byla něčím zajímavá. Taky díky za všechny ty skittels, burčák a pohoštění v cíli. Gratulace vítězným Pralinkám, na které jsme tentokrát prostě neměli. Doufám ale, že je to jenom proto, že si šetříme formu na TMOU, kdeždo PZ se už vystřílely. ;)


Des (Corn Flakes)Vloženo: 03. 10. 2014, 14:35:37
A ten Pájův mail najdeme kde? ;) Záložka "iNula tým" nefunguje.

Každopádně rušíme účast pro souběh několika nemocí a trhání zubů. Je nám to líto, snad příště.


OndraVloženo: 02. 10. 2014, 23:22:37
Petržel: Co vím, údaje o týmu už po skončení registrace můžete upravovat jen tak, že si o změnu napíšete Pajovi.


petrželVloženo: 02. 10. 2014, 12:48:53
Nefunguje editace údajů, hází mi to chybu: Není možné registrovat nový tým, registrace skončila.. Nebo tak nějak


Paja (i0)Vloženo: 01. 10. 2014, 22:59:46
Teď! :-)


Dero (Přizdi)Vloženo: 01. 10. 2014, 13:25:15
Kdy se odtajní zatím tajné místo startu?


Filip - Ešte sa dohodnemeVloženo: 24. 09. 2014, 11:40:27
Ahojte, máme voľné miesta v tíme, radi uvítame prípadných záujemcov. Kontakt je fkubina na gmaile.


Paja (i0)Vloženo: 19. 09. 2014, 20:29:34
Nezobrazovaly se případné chyby při vyplnění formuláře - uživatel nevěděl, že nějaké nastaly. Chyba byla opravena.


Dominik (voy-a-ger)Vloženo: 11. 09. 2014, 19:58:39
Nefunguje mi editace týmu... zajímalo by mě, jestli je to moje chyba.


Pája (JÁDRO)Vloženo: 29. 10. 2013, 17:43:12
I JÁDRO se svou troškou do mlýna: https://sites.google.com/site/tymjadro/Home/inula2013


Dero (Přizdisráči)Vloženo: 14. 10. 2013, 17:11:52
Tak se nakonec přece urodilo... http://dero.name/stuff/inula_2013.html


Pavel BohumelVloženo: 09. 10. 2013, 16:38:53
Chtěl bych moc poděkovat zachránci čepice, který ji našel a donesl na stanoviště 12 (Ulička). Právě se mi od orgů v pořádku vrátila. Tímto jim také děkuji, především Jirkovi.


Alča (NaPALM)Vloženo: 07. 10. 2013, 08:15:36
Milí orgové, díky za moc pěknou hru. Když nebudu počítat marné hledání šifry 7 před hotelem BOBY a v dalších brněnských parcích, tak se mi hra líbila za poslední roky ze všech i0 nejvíc. Super šifry, hlavně 9, 11 a 12. Už se těším na další ročník.


YetiVloženo: 06. 10. 2013, 21:28:33
Přidal jsem...


Petr (Jemen!)Vloženo: 06. 10. 2013, 20:36:51
Také děkuji orgům! Super hra, samé skvělé šifry (ano, právě jsem si je prošel, abych potvrdil pravdivost výroku).

Šlo by ještě prosím mezi šiframi a řešeními zveřejnit rady ze startu? Byla by škoda kdyby se ty vtipné a občas dost důležité textíčky ztratily.


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 06. 10. 2013, 09:58:44
Orgové, díky za podařenou hru. Letos se mi líbila hlavně absence neintuitivních a úporných šifer (s výjimkou třináctky). Nejvíc mě zaujaly test s mřížkou, analytická 111, hravá devítka a dvanáctka, asi nejlepší z celé hry. Proč jsme ji nakonec nevyluštili, to je pro mě asi nejvější záhada hry, neboť vše potřebné ke zdolání jsme měli a dobré dvě hodiny jsme kolem správného řešení chodili jako kolem horké kaše. Jedno rýpnutí na závěr: Když už je šifra 7 založená na samých sedmičkách, řešení je Žižkova a upřeasnítko garáže, tak měl org přece stát u garáží, které jsou na Žižkové 7, ne? ;-)
Těším se na další ročník!


Kodyn (Astra X)Vloženo: 05. 10. 2013, 19:04:53
Ahoj orgové!

Díky moc za pěkně připravenou hru!


YetiVloženo: 03. 10. 2013, 22:41:50
No, zatím neděkuj a raději si nech mapy na startu zkontrolovat...


DeroVloženo: 03. 10. 2013, 19:26:07
Dík :)


YetiVloženo: 03. 10. 2013, 17:20:04
Na doporučené mapě víme, že je všechno, co chceme, aby tam bylo, jak chceme, aby to tam bylo. Na jiných mapách to může být taky, ale nevíme. Na některých víme, že to není nebo to není úplně tak, jak chceme... Použití jiných slušných map by podle mne neměl být zásadní problém, pokud si tým bude uvědomovat, že nemá doporučenou mapu a na pár místech projeví trochu víc kreativity ;-)


DeroVloženo: 03. 10. 2013, 12:41:06
Položím asi trochu stupidní otázku, ale je doporučená mapa jenom doporučená, nebo povinná? Pokud ji nemáme, ale máme spoustu jiných map a plánů, na kterých leccos najdeme, je to velký problém z hlediska postupu ve hře?


YetiVloženo: 03. 10. 2013, 12:35:19
petržel: Některé roky bylo místo startu tajné, protože bylo předmětem tipování. Letos šlo zveřejnit normálně.


petrželVloženo: 03. 10. 2013, 08:03:21
šlo mi o to místo startu.. nepamatuju si, že to dáváte na úvodní stránku.. takže už bezpředmětné.. :-)


YetiVloženo: 02. 10. 2013, 23:31:15
petržel: Místo a čas startu je na hlavní stránce a v pravidlech. Doporučené vybavení je v radách. Těšíme se na vás, ale rozesílat jen kvůli tomuto mail by bylo asi přehnané...


petrželVloženo: 30. 09. 2013, 08:29:50
Možná jsem to přehlídl, ale každopádně jsem to nikde nevyčetl..
Kdy dostaneme poslední informace před hrou?


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 19. 09. 2012, 23:10:36
Reportáž týmu JÁDRO naleznete na adrese:
http://cs.sudokucup.com/node/2774


YetiVloženo: 18. 09. 2012, 15:08:09
S poiNulnou to bude horší, když se nestihla domluvit už v sobotu. Teď mohu ve čtvrtek a pak až druhý týden v říjnu, takže si ji leda můžete uspořádat beze mne...


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 18. 09. 2012, 10:24:43
Nějaká poi-Nulná se plánuje? Yeti to zmínil v cíli, ale zatím nevím o ničem, co by se chystalo :)


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 17. 09. 2012, 11:22:11
Díky orgům za krásný šifrovací zážitek. Líbila se mi trasa, time-management, boj do poslední chvíle (náš úprk do cíle měl až epický rozměr :)). Šifrám jsem přišel na chuť o poznání víc než loni, nejvíc chutnaly zvuky, čárky a obloučky, kosočtvercové asociace, 3D mřížka a morseovkový strom. Na opačném pólu jsou zbytečně tajuplná obíhačka, nejasné blikátko a temperované noty.

(JiříK)


Hans (ReKoBot)Vloženo: 17. 09. 2012, 10:57:54
Děkujeme orgům za pěkný zážitek. Oproti loňsku se nám dařilo lépe a to i v počtu -1. Osobně mám dojem, že se orgové z minulého ročníku poučili a šifry letos nebyly tak přehnaně složité a časově náročné a hlavně nápovědy k nim už tentokrát opravdu fungovaly a naváděly :-) Originální šifry byly stále a např. grafické provedení 8. (římské číslice) bylo naprosto dokonalé a nápad geniální. Jediné, co považuji za drobnou vadu na kráse, je to vyhodnocování pořadí (kdy se team, který nevyluští vůbec nic, umístí lépe než spousta v luštění úspěšnějších). Ale protože to nechodím kvůli umístění a beru to jako boj "sám se sebou - se svou tupostí a leností", tak je mně to celkem fuk. Už se těším na příští ročník a orgům držím palce, ať je napadají ještě originálnější šifry, které můžou potrápit nebo postrčit vpřed jak zkušené, tak i začátečníky, a na které budou klasické šifrovací pomůcky zbytečné :-)


Dominik (Spící vol-a-ger)Vloženo: 16. 09. 2012, 22:38:46
Ať si klidě pořádá... dvanáctka byla fajn, ale pětka bez použití čehokoli,... to je nefér :)


YetiVloženo: 16. 09. 2012, 22:30:22
Dominik: To se uvidí, až z té optiky odstátnicuji. Ale nastudovat kompletní Born & Wolf: Principles of Optics nemůže být na škodu...


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 16. 09. 2012, 21:43:45
Dominik: No myslím, že nejenom Zuza by Ti v JÁDRU vadila, protože Dejw by na téma 12. šifry mohl pořádat přednášky ve škole :D:D


Dominik (Spící vol-a-ger)Vloženo: 16. 09. 2012, 21:29:21
Rovněž děkuju zbytku týmu za příjemně strávenou noc... a rovněž orgstvu za řádně vypečenou hru, zvláště kombinace Blikátko (Z), Písmenka (N), Čtverečky (Z) byla velmi vydatná, škoda jen, že druhá půlka hry byla (minimálně oproti první) prakticky průchozí, takže nám brilantní časový plán příliš nepomohl, ale můžeme si za to sami, že jsme na té dvanáctce využili toho, že matematici se v hudbě oproti nápovědě docela vyznají.. ale možnost si o půl deváté dát v klidu buřty rozhodně nemrzela, zvlášť když v původní plánu bylo, že kol 8, respektive 10 nás opustí dva členové týmu... příště jen by to chtělo, aby Jádro nemělo Zůzu...

K šifrám: možná už si pomalu zvykám na Yetiho styl šifer, ale líbily se mi o dost víc, než v posledních třech letech (hmm, kdybych to chtěl vyjádřit jako násobek, tak by to bylo zhruba nekonečněkrát)... každopádně Notičky hodně potěšily, Eněňou rovněž a i ta Olga se mi v konečném důsledku vlastně líbila, lehké šifry byly taky fajn, takže jediný důvod, proč zabít organizátory zůstává téměř na startu - v poněkud nedotestovaném orienťáku.

Každopádně letos (konečně) můžu říct, že se těším na další rok.

PS. Kterou kapitolu optiky je nutné si prostudovat pro další ročník?

D.


Karel (Spící Vol-a-ger)Vloženo: 16. 09. 2012, 19:02:59
Mockrát díky orgům i spoluhráčům za skvělou hru! V tomto složení jsme šli poprvé a osvědčilo se. Druhé místo je v této konkurenci super výsledek, no a příště už sejmeme i to Jádro, kterému tímto gratuluji k zaslouženému vítězství :-)

Když jsem při příchodu na 8.stanoviště psal 4/3, moc do smíchu mi nebylo. Druhá část hry však bohatě vykompenzovala strasti části první. Palec nahoru dávám rovněž zvolené trase a za rok se těším na viděnou!


Tíman (KVÍK!)Vloženo: 16. 09. 2012, 10:46:24
Díky orgům za hru, alespoň z mého pohledu jsme si ji moc užili, i když to tak podle našeho výsledku (7. šifra) moc nevypadá. Vzhledem k tomu, že jsme s Magdou poslední tři noci před hrou naspali pouze sedm hodin, tak jsme si iluze o výsledku moc nedělali, cílem bylo přežít noc, což se podařilo :) Zároveň bych se tu chtěl veřejně omluvit Soni, která se poctivě připravovala a měla v plánu dojít do cíle, za to, že jsme jí její plán znemožnili.


DeroVloženo: 15. 09. 2012, 21:04:48
Díky orgům za pěknou hru. Musím přiznat, že na trase jsem nejedenkrát vaše jména vláčel bahnem za rozličné pro mě nepochopitelné jednotlivosti (ano, tu a tam se ukázalo, že zcela neprávem :), ale coby celek vám hra fungovala moc hezky. Pořadí se přelévalo, bylo to napínavé až do konce a po poměrně tvrdé a zákysové první půli počínaje šifrou č. 8 hra rozkvetla a vyloženě odsýpala. A to i přes náš nepřekonaný zákys na notách. Zpětně mám ze hry vyloženě dobrý pocit.

Nejvíc mě bavil start a šifry 4 (první a poslední), 10 (významové čtveřice), 11 (galerie) a šifra kódující cílové heslo. Objektivně řečeno je fajn i sedmička (barevné trojúhelníčky), ale protože jsem nedokázal přečíst o 90 stupňů otočená vyluštěná písmena VE, v mém pocitu z ní převládají ponuré tóny frustrace. Nelíbil se mi první krok u Olgy (1234), jehož smysl mi stále uniká, a zbytečně nejasná obíhačka na dvojce.

Každopádně ještě jednou díky a těším se zase za rok!


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 15. 09. 2012, 20:58:44
Díky moc za zajímavou hru! Myslím, že mohu říct za celý tým, že jsme si ji moc užili :)


Dero (Přizdisráči)Vloženo: 14. 10. 2011, 11:37:58
Report čivavího týmu: http://dero.name/stuff/inula_2011.html :)


zrudaVloženo: 09. 10. 2011, 23:00:32
Ozi sepsal reportáž: http://nazevtymu.cz/2011/10/03/inula-5-nam-paradne-sedla/


Lydka (Seš tapür forever)Vloženo: 07. 10. 2011, 21:54:44
* druhí prizdisráči sú napalm :)


Lydka (Seš tapür forever)Vloženo: 07. 10. 2011, 19:28:08
Mňa by celkom zaujímalo, ako fungovalo tento rok to, že všetci videli na prichadzajúcom stanovišti, koľko tímov je pred nimi a ako sú na tom s nápovedami, riešeniami. Dosť ma zaujíma myšlienkový pochod tímov, či s touto informáciou mohli kalkulovať nad tým, či vziať nápovedu (resp. riešenie), alebo nie. Ak si dobre pamatám, na osmičke sme sa pozreli pri odchode, kto každý prišiel a v akom stave sú nápovedy. IQtIQ mal jednu nápovedu, prizdisríči žiadnu a mysleli sme si, že prizdisráči tiež nemali žiadnu. Čím sme si mysleli, že už na výhru ísť nemôžeme..


Dejw (JÁDRO)Vloženo: 07. 10. 2011, 19:14:42
Pravidla mi nepřipadají horší než loni. Záměrem možná bylo dostat do cíle co největší počet týmů, což je správné. Hru poškodilo příliš brzké zařazení dvou v podstatě neřešitelných šifer 9 a 11, což vedlo hodně týmů k prodriftování (a smutnému vyplýtvání) lahůdek na 12 a 13. Devítka navíc patřila k oněm zákeřným pastím, kde po správném vyluštění 80% kroků propadne člověk iluzi, že už je řešení na dosah, a vzdání šifry je mnohem těžší. Nám bylo letos po katastrofálním začátku už všechno jedno a to se nakonec ukázalo jako velká výhoda :)
Jinak zeď na Arbesově jsem zřejmě "zanedbal", ačkoli prý šifra byla přímo na ní, tak se Kodyne nezlob.


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 07. 10. 2011, 18:57:18
Aha, tak to ani nemusíte číst ten předchozí příspěvek :o)

Vzhledem k tomu, že jsme minule nebrali ani jednu záchranu, tak mi to přišlo vlastně rozumné a přiznávám, že jsem ten systém nikdy dopodrobna nestudoval.

Pravděpodobně jsem jej zaměnil v duchu s KN, kde bylo hlavní, kolik má člověk bodů.

Tak tím pádem je to fuk, driftování je v obou modelech a to se mi už z principu nelíbí :o)


SvPZVloženo: 07. 10. 2011, 18:41:45
Kodyne, nevím, jak by se vám podařilo být s prodriftovaným koncem na konci výsledkovky, když bylo dosažené stanoviště prvotním kritériem vždy. Myslím, že by ta výsledkovka vypadala s loňským bodovacím systémem na 90 % stejně.


Kodyn (Jďż˝DRO)Vloženo: 07. 10. 2011, 18:07:52
Ahoj!

D�ky za hru! Byl to zaj�mav� v�let, kter� se jist� vymykal zvyklostem, kter� �lenov� t�mu maj� :o) Z�chrana na 1, i kdy� v�echny post�ehy, jak by se �ifra m�la �e�it padly, to se hold n�kdy stane...

Ka�dop�dn� p�i pohledu na v�sledkovou listinu je mi z toho tak trochu smutno.
P�ijde mi, �e ten lo�sk� bodov� model byl lep��. Je mi jasn�, �e jako auto�i hry m�te pr�vo upravit hru podle sv�ho, ale snad ocen�te n�zory hr��� :o)
Loni bychom s prodriftovan�m koncem byli n�kde na dn� v�sledkov� listiny (tak�e bychom to pochopiteln� neud�lali), letos jsme 6... Po�ad� beru hodn� s rezervou, ale prost� mi ten lo�sk� syst�m p�ipadal tak n�jak zaj�mav�j�� a vyv�en�j��.
Hlavn� m� b�t lu�t�n�, ne b�h�n� (pokud se nelu�t�)...
Loni jsme lu�tili o sto �est a jedna n�pov�da n�s poslala na druh� m�sto.
Letos jsme od 11 �li prakticky v kuse do c�le, proto�e se n�m nevyplatilo lu�it (11 jsme vlastn� ani lu�tit nemohli, proto�e Dejw, kter� byl na Arbesove nic nepoznamenal k t�m znak�m a fo��ky jsme nem�li :o)

Nu co�, p�eju hodn� sil do p��t�ho roku a te� hlavn� zaslou�en� organiz�torsk� odpo�inek po �sp�n�m d�le :o)

D�ky!


YetiVloženo: 05. 10. 2011, 23:28:22
Dělám, poněkud opožděně, na optimalizaci zpracování výsledků z kartonů na stanovištích. Takže příští rok snad budou díky tomu výsledky dřív, ale letos budou později...


Pája (JÁDRO)Vloženo: 05. 10. 2011, 17:27:33
Díky orgům za hru!
Líbila se nám i přesto, že jsme si museli vzít totálku na první šifru (a nebýt zavíracích dob dalších stanovišť, sedíme tam možná hrdě až do konce hry). Díky tomu jsme si vlastně hru užili v pohodě, kdy nám nikdo nešlapal na paty.:) Šifry byly letos nějak těžší, ale např. 2, 3, 5 a 8 byly fakt krásný. A díky též za čaj s rumem!

Připomínky si nechám na nějaké neformální setkání, kde je můžeme probrat a pak společně utopit ve víně. ;)

A ty výsledky tam už ale vážně dejte, šup šup! Spat můžete potom. :)


SvPZVloženo: 05. 10. 2011, 17:06:05
Nám se dařilo lépe než kdykoli.


Martin z PZVloženo: 05. 10. 2011, 15:58:20
Děkuji za pěknou hru. Šifry byly pěkné, nápadité a většinou doladěné. Za většinu našich problémů (hlavně s lichými šiframi) si můžeme sami. Jedinou drobnou výtku mám k 11, ale ta určitě nepřehluší pozitivní pocit ze hry jako celku. Jen tak dál.


Tíman (KVÍK!)Vloženo: 05. 10. 2011, 15:10:24
Jak si tak čtu ty komentáře, tak mám dojem, že jsme jediní, komu se dařilo líp než loni :D Šifry byly překrásný, tu neustále omílanou osmičku osobně řadím mezi jednu z nejhezčích šifer, co jsem kdy viděl. Co se týče jedenáctky a zdi, klidně bych to nechal i v téhle podobě, jen ji nezařadit v době, kdy už jsou všichni úplně mrtví ;)


Martin z PZVloženo: 05. 10. 2011, 09:02:07
Chci se taky zastat orgů. Výsledky her, které mají jednoduchá pravidla jako Tmou, kde se pořadí dělá podle příchodu do cíle je jednoduché.

Na sově máme taky více kritérii na vyhodnocení celkového pořadí. Udělat celkové pořadí je docela náročné. Letos jsem ho dělal asi 10 hodin čistého času a to jsem měl všechny informace od hráčů a orgů.

Na inule po skončení hry nemají orgové všechny informace potřebné k vytvoření pořadí. Mějme proto prosím trpělivost.

Ač je to s podivem, tak se orgové během hry neflákají, nespí a nemají veget. Únava je možná ještě větší z pohledu hráče. A jak říká Lidka, dát na web všechny informace, dá hromadu práce.


LydkaVloženo: 05. 10. 2011, 08:19:02
Chcela by som sa trochu zastať orgov vo veci rychlosti dávania na web výsledky. Ano, aj ja kazdy den sledujem, ako to dopadlo a chcela by som to hned. Ale uvedomme si, ze za web sa obvykle stara len jeden clovek. Niekto iny moze pripravovat sifry a ich vysadzovat. Teda kym sa sifry dostanu ku spravnemu cloveku a kym ich webmaster umiestni na web moze chvilu trvat. Nam na Matrixe to tiez vyselo na jednom cloveku. V den sifrovacky mal na mailu vsetky vysadene sifry a trvalo mi to asi tyzden? kedy to tam vsetko vyvesil? Akoze uz sme si to poriesili a nabuduce to bude mat na starosti niekto iny, ale chcem tym povedat, ze 2 dni mi este pridu v pohode. Dalej, napriklad na sifrovacke Nonstop ani po roku nie su vysledky..


Laďa (NaPALM)Vloženo: 05. 10. 2011, 08:10:23
Hej Yeti neber si to osobne! Jeste jednou k osmicce - modry papir a vlnky jsou dostatecne dobry hint na vodu - o tom zadna, otazka je, co pak s tou vodou...
Kdyby tam nechybela ta pismenka, tak by to byla super sifra. Podle mne se to dalo udelat s celou abecedou a pak by to nesvadelo "autisty" na slepou cestu.
Moc dobre vim kolik stovek hodin zabera priprava takove hry, prave proto mi prijde divne nenajit si 5 minut na to aby se dalo zadani a reseni na web.
Vzhledem k papirkovemu zaznamenavani docilenych stanovist neni prenos techto informaci uz na 5 minut, ale nedovedu si predstavit, ze bych jako org nechal hrace cekat tak dlouho - vzdyt to delam pro ne...
Chapej to prosim tak, ze jste vytvorili plne fukcni auto - super motor, dokonala karoserie.... ale neni nalakovane!
Rad bych taky slysel od orgu co je vede k tem zvlastnim pravidlum, ktera nuti tymy minimalne v zaveru hry kaslat na lusteni a misto toho se prodeadkovat co nejdal.

Abych to shrnul - bezvadne pripravena hra, efekti svetylka a burcak ve stolach - super, caj s rumem - super, sifra 3 a 12 super, ostani sifry pekne,
8 mohla byt super ;-) BTW kdo vam delal testery - zvlast bych jim pogratuloval k 9 i tymum ktere ji daly autorsky.

Jeste jednou dik za hru.


LamaVloženo: 04. 10. 2011, 23:29:24
Za mě jedna z těch lepších šifrovaček letošního roku, ne-li dokonce jedna z těch nejlepších. iNula je v lecčems dost kontroverzní (bonusové úkoly, vyžaduje sledovat trasu, propaguje alkohol), ale některé šifry z letoška byly fakt zatraceně pěkné (3, 12, 13), jiné měly zase krásný nápad a design (5, 7, 8). Na druhou stranu bych chtěl vytknout neexistující amfiteát a přestřelenou 9 (nevěřím, že je to řešitelné venku, nad ránem a bez nápovědy - navíc i ta nápověda mohla být podstatně silnější). 11 mě taky dopálila, nicméně to je prostě specifikum iNuly, na které jí nebudu sahat :)

Každopádně když si vezmu naimpregnovaný papír, vyrobené fleky pro 7, diody, burčák, rum, pivo, špekáčky atd., tak si říkám, že orgové museli hru dotovat z vlastní kapsy, o veškerém času stráveném tvorbou šifer a výběrem trasy ani nemluvě. Takže DÍKY MOC za pěkné šifry a prima občerstvení a doufám, že se uvidíme zase napřesrok ;)


zrudaVloženo: 04. 10. 2011, 22:33:47
Osmi�ka mi p�i�la jako pom�rn� trivi�ln� z�le�itost, i kdy� je fakt, �e na�e dedukce byla celkem origin�ln�. Ale tak blb�, �e jsme si mysleli, �e to muselo takto ud�lat v�c t�m�. V�ak pova�te:

Zad�n� je na modr�m pap��e, tedy ne �lut�m.
P�smenka jsou naskl�dan� do vlnek.
Org na stanovi�ti nab�zel rum.

V�echno do sebe kr�sn� zapad� a vych�z� n�m, �e to m�me pot��t rumem (jako�e n�mo�n�k poblije mo�e). Nam��en� do vody n�s ani nestihlo napadnout, stejn� jako p�em��len� nad chyb�j�c�mi p�smeny.

Z m�ho pohledu je jen �koda, �e jsme si neu�ili ty posledn� �ifry, kdy jsme po skoro p�lhodin�ch brali �e�en�, jen abychom do�li do c�le. Ta hra to tak prost� umo��uje ka�d�mu, my toho vyu�ili.

No a k t� jeden�ctce, op�t podot�k�m, �e kdybychom vybrali Fry�ajovu hned, m�li bychom to i bez t� znalosti. Dalo se hned vytu�it, �e to bude kreslit p�smenka a pom�rn� hned se dalo vyloupnout, jak poskl�dat R, Y, C atd. Akor�t my si pro haluzen� vybrali ulici Na Rycht�. Zp�tn� si uv�domuju, �e to byla blbost, sta�ilo si spo��tat, kolik sloupc� by to m�lo zab�rat a taky jsme asi m�li po�kat na dal�� autobus.


YetiVloženo: 04. 10. 2011, 22:02:44
Laďa: A opět se musím zeptat, zda podle tebe modrý papír a vlnky vůbec nevedly k namočení, nebo si stěžuješ na to, že po zavržení zjevného správného postupu zbylo v šifře něco, čím se vynalézavý autista může dlouze zabývat?


Ondra (ROFLCOPTER!)Vloženo: 04. 10. 2011, 22:01:56
Yeti: Ne, absolutně nás to nenapadlo. :-D Brali jsme to jako minimalistickou šifru, kterou je potřeba nějakým způsobem utlouct. Stejně jako šestku, kde jsme použili snad všechny různé postupy krom správného a do slepé uličky nás definitivně poslala nápověda, která nás utvrdila v tom, že jde o transpozici a v zadání je jak šifra, tak klíč ( pracovali jsme s hlavičkou, od které rafinovaně vedla šipka :-) ). "Nápověda má navádět na správné řešení. Orgové přece nebudou napovídat jenom tím, že vyloučí jeden princip z mnoha, ne?"

Informací na papíře osmičky sice bylo dost málo, ale pořád dost na to, aby to mohlo samo o sobě kódovat tajenku, která jde nějakým opruzným způsobem vyluštit. A vzhledem k opruznosti šestky, kterou jsme nedali, jsme počítali fakt s čímkoliv. Včetně toho, že se v některé z šifer objeví transpozice, která nebude číslovaná od jedničky, ale od nuly (jak to je, nebo aspoň bývalo na chlýftýmáckých pomůckách). Tím se otevírá nepřeberné množství možností. :-D Přijde mi, že orgové bývají dost optimističtí ohledně toho, zda si týmy vyloží jejich mlhavé nápovědy tím jediným správným způsobem. Teda, nevím, jak u ostatních, ale u nás to spolehlivě nefunguje. :-)

Ta myšlenka "něco nám chybí" za celou dobu luštění osmičky vůbec nepadla. Spíš jsme to brali tak, že vlnky budou potřeba k interpretaci řešení, anebo k asociování, opět viz nápovědu. "Vyluštili" jsme až tehdy, když jsme si všimli, že papír není bílý (s čímž jsme původně kalkulovali) ale modrý. V souvislosti s vodou jsme zvolili klíčové slovo "modrá", posunuli, řešení interpretovali jako "Orlí 25" a měli jsme pocit, že to při těch všech omezeních je jediná tajenka, která se z toho dá vytlouct. :-)


YetiVloženo: 04. 10. 2011, 22:00:04
> Proc? Proc neni zadani a reseni sifer zverejneno hned?
> Proc neni hned zverejneno alespon poradi tymu ktere
> dosly do cile? Proc vsichni lepi zlute listecky,
> kdyz to ted vypada, ze na nic?

Protože orgové musejí taky někdy spát a dělat jiné věci než zveřejňovat výsledky hry, když týden před hrou zanedbávali práci, osobní život, etc.

Konečné výsledky budou, jako každý rok, akorát ne hned.

Příspěvky jako tvůj vedou orga k zamyšlení, zda se na to celé nevysrat.


Laďa (NaPALM)Vloženo: 04. 10. 2011, 21:25:48
V prve rade dik orgum za hru! Hru jsme si diky peknemu pocasi a skvelemu tymu ;-) uzili. Presto:
1) pridavam se ke kritikum 8. sifry, kterou jsme s napovedou dali, ale 5 "nahodne"? chybejicich pismen, ktera maji shodou okolnosti v morseovce vsechny 4 znaky a nahodou jsou v binarce vzajemne symetricka... A pak se v cili dozvime, ze byla vyhozena aby pekne vysly vlnky... wtf
2) vyresil nekdo 11. sifru aniz by se vracel na misto 10.? No nevim, co ma toto spolecneho se sifrovanim...
3) nechapu proc si orgove znehodnocuji vlastni praci tim, ze (alespon podle webu):
- dva dny zjistuji jake bylo zadani a reseni sifer
- tri dny zjistuji kdo vlastne vyhral
- porad jeste zjistuji v kolik kdo kam prisel...

Proc? Proc neni zadani a reseni sifer zverejneno hned? Proc neni hned zverejneno alespon poradi tymu ktere dosly do cile? Proc vsichni lepi zlute listecky, kdyz to ted vypada, ze na nic?

Tak a ted bych rad pochvalil sifru cislo 3, ktera byla moc pekna a sifru cislo 12, ktera se nam taky libila - dokonce tak, ze jsme se rozhodli si uzit jeji lusteni na ukor pripadneho poklesu v poradi, protoze jsem si prisli hlavne co nejvic zalustit, coz paradoxne nekoresponduje s uspesnosti ve hre. Diky "specifickym" pravidlum iNuly muze vyhrat tym, ktery vylusti jedinou sifru a takovy tym muze porazit jiny tym, ktery vylusti vsechny-1 sifry...

Omlouvam se za preklepy, hrubky a nediakritiku.


Lydka (Seš tapür forever)Vloženo: 04. 10. 2011, 20:59:38
Vyhrali Pralinky? Jupiii! Tak to ma teší! Veľmi! Gratulujem!!!


YetiVloženo: 04. 10. 2011, 20:28:59
Ondra: Teď nerozumím. Modrý papír a vlnky vás na namočení vůbec nevedly, nebo vedly, ale řešení jste nepřečetli (např. kvůli příliš opatrnému namáčení)?

Ptám se proto, že i průměrný tým dokáže najít zajímavé korelace a vztahy v čemkoli - vzpomínám si na své analýzy Neluštitelné z letošního Matrixu. Naopak, čím lepší tým, tím obskurnější věci dokáže najít.

Vůbec tedy nejde o to, aby v šifře nikdo nedokázal najít nic jiného než správný postup, ať se bude jakkoli snažit. Jde pouze o to, zda správný postup najde tým, který se šifrou nechá vést.


Ondra (ROFLCOPTER!)Vloženo: 04. 10. 2011, 15:59:13
My jsme to zabalili už někdy ráno na osmičce, která nás dovedla do centra města (posun chybějících písmen o barvu vody/papíru). Sice jsme v tomhle směru orgy podcenili, ale vzhledem k charakteru šestky (a nápovědy, která napověděla opačně než bylo míněno) jsme počítali s tím, že šifry budou luštitelné spíš násilím, což byl krom jiného důvod, proč jsme to zabalili, bruteforcování a surfování po rohlíkoidních nápovědách a záchranách pro nás v daném rozpoložení nesplňovaly úplně lákavou vyhlídku dobře stráveného dopoledne. Ve zpětném pohledu jsme se rozhodli dobře (a tím nemám na mysli nějakou objektivní kvalitu hry, ale spíš na schopnost týmu se s tím luštitelsky pracnějším konceptem vypořádat a užívat si ho). Shrnuto, nějak nás ta letošní iNula minula.

Stejně nechápu, jaký měla na osmičce ta vlnovková abeceda a především těch pět vynechaných písmen význam, než odvádět pozornost. Šifra je přece vyřešena v momentě, kdy tým namočí papír (a po chvíli se na něj podívá), žádný obtížný krok nenásleduje, tudíž se řešení dalo rovnou vypsat v hydrofobních písmenech a na namočení napovědět nějak elegantněji (což nutně neznamená jednodušeji - ačkoli by letošnímu ročníku odlehčení pomohlo). Ve viditelné části zadání toho pořád ještě bylo dost, aby se tím dala, byť hodně omezujícím způsobem, kódovat nějaká tajenka, a tým se tak nezabýval možností dalšího zdroje informací. My jsme ten způsob našli. :-D

V každém případě díky za hru, a to i navzdory drobnému pocitu, že jsme snad orgům museli někdy v minulosti něco zlého provést... :-D Snad příště...


zrudaVloženo: 04. 10. 2011, 15:43:17
No dalo se to. My to skoro meli, akorat ze dvou moznych ulic jsme si vybrali tu spatnou.


MilaVloženo: 04. 10. 2011, 15:06:14
Lydka: Mi o tom take uvazovali a shodli jsme se, ze jsme to meli udelat. Asi bychom v takovem pripade byli docela nastvani :-)

Nelibi se mi na tom to, ze tym, ktery vyuzil zachranu, na kterou ma narok, se uplne pripravil o moznost vylusteni sifry bez napovedy (ktera rozhoduje o poradi, takze ji tym nebere automaticky) a je vlastne penalizovan dvakrat.


JardaVloženo: 04. 10. 2011, 14:39:13
Od teorie k praxi. :-) My jsme si na desítce vzali "taktické" řešení bez oběhání stanovišť. To, že jsme na bus šli přes Arbesovu byla tedy spíš náhoda. Na jedenáctce jsme pochopili fígl, věděli jsme o co jde a jediný efekt to mělo v tom, že jsme to celé zabalili a jeli na vlak... To bylo cca půl jedenácté.


LydkaVloženo: 04. 10. 2011, 13:39:04
Mne sa inak tiež nepáči, že k riešeniu potrebujeme niečo, čo sme videli.
Akože scénar, že si niekto vezme taktickú nápovedu na desiatke bez obehania stanovišť až tak reálny nie je. Ale podľa mňa úplne reálny scénar je, že človek z tímu, ktorý bol obehať Arbesovu ulicu musel počas riešenia desiatky odísť domov. A na jedenástke už nebol.


YetiVloženo: 04. 10. 2011, 10:08:35
Míla: Nijak. V tomto případě byla okamžitá taktická záchrana hrubě netaktická. Nicméně si tým pořád mohl vzít na 11 nápovědu, která mu řekla, že ta stanoviště z 10 musí obejít.

Lydka: Zeď byla před Arbesovou 8 a šifra byla přilepená přímo na ní.


LydkaVloženo: 04. 10. 2011, 10:00:52
Mila: Nijak :)
A kde vobec bolo to dielo? Ja som presla 3 miesta z desiatky a nic take som si nevsimla. Je tiez pravda, ze bola tma ale aj tak..


MilaVloženo: 04. 10. 2011, 08:32:04
K zamysleni - jak mohl tym resit 11 pokud si vzal zachranu na 10 jeste pred obehanim stanovist (tedy takticka zachrana k uspore casu)?


SvPZVloženo: 03. 10. 2011, 17:26:04
Správně. To nejlepší na konec.


YetiVloženo: 03. 10. 2011, 15:37:58
Honza: Výsledky se dozvíte, až budou známy.


HonzaVloženo: 03. 10. 2011, 11:07:53
Dozvíme se výsledky hry, nebo jsou tajné? :-)


zrudaVloženo: 02. 10. 2011, 09:48:34
Hra byla skvělá! Potěšilo mě, že naše řešení osmičky využilo naprosto všechny věci, co byly na daném stanovišti od orgů k dispozici. Čímž se stalo ještě elegantnějším než autorské řešení :-) Zamrzela naopak devítka, kde ani nápověda moc nepomohla. Měli jsme si vzít řešení mnohem dřív, pak bychom možná měli i šanci na bednu. Ale i tak super, víc bude v reportáži.


Lydka (Seš tapür forever)Vloženo: 01. 10. 2011, 08:31:08
Ďakujeme za hru. Ospravedlňujeme sa, že sme brali rychlé taktické nápovedy a jedno riešenie a nakoniec ukončili hru skoro ráno na jedenástke (ale teším sa, lebo už som v Prahe a teším sa na vaňu!). Všetko snáď vysvetlíme v reportáži. Aj tak sme si to užili, na deviatke si skutočne zanadávali a tešíme sa, až zistíme, ako sa to vlastne malo riešiť (očakávame skutočne nádherné riešenie a ujistení sa, že by sme si do názvu tímu mali pridať aj "lamy"). Btw. boli sme jediný tím, ktorý ani po vzaní absolutky netušil, kam má vlastne ísť? :-D Anyway, ešte raz díky!


VašekVloženo: 30. 09. 2011, 12:12:01
Jsme dva a máme zaplaceno, kdyby se chtěl někdo připojit, dejte vědět na tel.č. 607 986 916. Snad to ještě půjde :-)


MilaVloženo: 30. 09. 2011, 08:13:37
Prave jsem napsal email se stejnou prosbou, jako Ales. Diky za vyrizeni.


YetiVloženo: 29. 09. 2011, 09:24:29
Aleš: Obávám se, že to tak funguje. Napiš na inula zavináč ic.cz, co chceš změnit, a Pavel to změní...


AlešVloženo: 28. 09. 2011, 10:04:34
Ahoj, chtěl jsem změnit údaje týmu a vůbec mě to nepustilo do autentizované sekce (píše to, že registrace už skončila). Je to schválně?


RomanVloženo: 16. 05. 2011, 11:05:32
Ahoj všem. Provádím průzkum požadavků komunity hráčů šifrovacích her a chtěl bych Vás poprosit o vyjádření na http://torchbear.wz.cz/index.php?a=vtopic&t=3 . Díky


Tíman (Mozky stranou)Vloženo: 09. 11. 2010, 19:41:27
Pozdě, ale přece :) Report týmu Mozky stranou o našem specifickém průchodu hrou najdete na stránkách týmu KVÍK!: http://kvik.tym.cz/inula4.html


Paja, i0Vloženo: 14. 10. 2010, 22:26:13
Olin: Ani jeden z telefonu nefungoval proto, ze jsem musel behem noci a rana vyridit dost pres 70 telefonatu. Proste se pristroje vybily. Asi za to mohla dost zima, ktera byla v noci, to na kapacite baterkam taky moc neprida, spis hodne ubere. Priste budu muset byt v teple domova, s telefonem napojenym v nabijecce :-)


Patches (ROFLCOPTER!)Vloženo: 10. 10. 2010, 20:23:57
Taky jsem sepsal něco jako report za sebe, snad i za zbytek týmu, kdyby to někoho zajímalo, najde to tady:
http://patches.bloguje.cz/866364-inula-4.php

(bacha, je to fakt dlouhý, nějakejch 30 tisíc znaků, jsem měl grafomanskou náladu :-D)


Olin (Red Alert)Vloženo: 09. 10. 2010, 22:06:35
Mám ještě jeden dotaz: čím to, že cca 11:00 - 11:45 se nedalo dovolat ani na jedno z čísel na orgy?


Aleš (IQtIQ)Vloženo: 08. 10. 2010, 16:52:47
Taky jsem něco napsal. https://docs.google.com/document/pub?id=17U7jnNkGfKu3rnBmLMyFqM7Y70gn3p6tVTpnlpcry74

Třeba se to bude dát číst.



M. Dušín (Kofila)Vloženo: 08. 10. 2010, 13:16:30
Milí orgové děkujeme, že se nám snažíte kompenzovat loňské výsledkové nespravedlivosti, ale prosím o odečtení bodů za braní prvních nápověd na 12 a 13.

(celkový počet bodů je tedy 135, pokud nám tedy neuznáte bonusovou měnírnu napájení - IMO zajímavější než nějakou přiblblou smyčku :))


Drahoš s TučňákemVloženo: 08. 10. 2010, 13:03:24
naše reportáž tady: http://tucnakstucnakem.tym.cz/inula10.php


Patches (ROFLCOPTER!)Vloženo: 08. 10. 2010, 00:57:55
Jo a dvacátý šestý taky zmizlo. A řádky s těmahle číslama chyběj i v té tabulce s bodovým přehledem...


Patches (ROFLCOPTER!)Vloženo: 08. 10. 2010, 00:55:10
V té výsledkovce vám nějak vypadlo sedmé místo. Nebo ho mají Drahoš a Tučňáci dělený se šestým? :-D


Jarda (MUPY MUP!)Vloženo: 06. 10. 2010, 21:56:56
Naše reportáž už je kupodivu hotova: http://mupymup.tym.cz/index.php?id=68


Evka (fotografka)Vloženo: 05. 10. 2010, 17:14:06
Fotky z 1. a 5. sifry byly predany Pajovi ;o) Snad se tam najdete (teda az budou vystaveny :o))


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 05. 10. 2010, 08:54:04
K těm fotkám, bylo to určitě nad tím amfiteátrem na 1. šífře a pak už mi moc paměť neslouží, protože bych řekl, že to bylo ještě jednou, ale jistý si nejsem... :o(


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 05. 10. 2010, 08:06:25
Naše reportáž je k nalezení zde:
http://cs.sudokucup.com/node/820


Vasek (Kofila)Vloženo: 04. 10. 2010, 17:07:13
Ještě bych dodal, že kromě pěkných šifer si mě inula získává každoročně svým asi nejlepším background přístupem ze všech šifrovaček - letos rum, burčák a čaj na dvou stanovištích a v cíli pivo a párky.
Taky je to tuším poprvé, co si nějaká noční šifrovačka troufla vést trasu přes oboru na Holedné. Lesknoucí se oči zvířat okolo cesty kam dosvítila baterka dodávali tamním přesunům docela atmosféru.



JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 04. 10. 2010, 14:21:37
http://www.rozjezd.cz/cf/reporty/iNula_2010.html


JiříK (Corn Flakes)Vloženo: 04. 10. 2010, 14:21:12
Díky orgům za hru, také mám pocit, že organizace se oproti loňsku výrazně zlepšila. Report zde:


Pavla (Kofila)Vloženo: 04. 10. 2010, 08:50:57
Taky bych se chtela pridat k pochvalam. Letosni rocnik se nam opravdu moc libil - pekne sifry, pekna trasa, dobre napovedy a i dobre pocasi. Diky moc.


Paja, i0Vloženo: 04. 10. 2010, 01:15:52
Kodyn: A na kterem stanovisti vas tym fotila? At vim, komu to mam rict.


Kodyn (JÁDRO)Vloženo: 03. 10. 2010, 15:49:31
Ahoj!

Nemáte náhodou někdo fotky našeho týmu? Viděl jsem tam asi někoho z orgů (slečna) nás sem tam fotit, tak že bychom doplnili reportáž :o)

Díky za info :o)


Olin (Red Alert)Vloženo: 03. 10. 2010, 13:28:18
Nazdar, iNula se nám letos hodně líbila, oproti loňsku pozorujeme značný nárůst kvality šifer. Rovněž trasa byla vydařená.

Jinak se přidávám k petrželově názoru s otvíracími dobami. Snažili jsme se fakt úporně vyluštit jedničku ("přece nemůže být náhoda, že se tabulky s fotkami tak přesně překrývají"), následkem čehož jsme na dvojku došli jako úplně poslední a od té doby nás tlačil čas. Kvůli tomu jsme museli vzít absolutku i na "binárním náhrdelníku", přestože se nám princip podařilo odhalit, zbývalo to jen správně přečíst.

Každopádně se těšíme na příští ročník!


petržel (Dopijem a pudem...)Vloženo: 03. 10. 2010, 10:08:00
předně díky organizátorům za super hru, která také předčila mé očekávání.. Naposledy jsem měl tu čest s prvním ročníkem, kdy jsem na inulu zanevřel, a myslím, že od té doby jste udělali monstrskok dopředu..
Šifry byly pěkné a nadávat můžem pouze sami sobě, že jsme je nevyluštili..
Přimlouvám se jen za jednu věc.. Aby byla déle otevřena první stanoviště.. První tři šifry po zákysu hned na první jsme nezávodili se šifrou, ale s časem, což nakonec vyústilo v postup: "mrknem na to, pokud to do dvacetiminut nedáme, berem totálku, ať stihnem další stanoviště..
Ale jinak super práce a příští rok určitě znovu.. :-)


Dero (Přizdisráči)Vloženo: 03. 10. 2010, 03:09:43
Ahoj, už jsem zase něco sepsal: http://dero.name/stuff/inula_2010.htm


SetVloženo: 02. 10. 2010, 23:36:48
Ahoj,

po cestě jsem vytrousil čepici - černá fleecová, značky Millet. Pravděpodobně někde kolem Holedné, zjistil jsem to na stanovišti 10 (když mi začala být zima na hlavu:) ).

Případnému nálezci předem moc děkuju a prosím dát vědět na martin.krivanek@gmail.com

Jinak samozřejmě orgům děkuji za hezkou hru a pěkné šifry!


Aleš (IQtIQ)Vloženo: 02. 10. 2010, 22:00:34
Ahoj! V cíli jsem neskrýval rozčarování z cílového hesla, teď jsem se ale už částečně vyspal a musím říct, že jste letos odvedli dobrou práci. Hra mě bavila, většina šifer předčila moje očekávání a nakonec jsme vlastně ani nedopadli úplně špatně.

Sice asi budou místa, kde se s organizátory moc neztotožňuji, ale kdyby byly všechny hry stejné, byla by to nuda. Takže díky např. za nápovědy, které poradily a postrčily správným směrem nebo zabránily zmrznutí v noci, pěknou trasu, šifru 12 a vlastně i za ten cíl.

Doufám, že neztratíte chuť organizovat a budete pokračovat ve zvyšování kvality hry, což se vám (podle mého) daří.


KodynVloženo: 02. 10. 2010, 12:45:53
Chtěl bych za sebe poděkovat organizátorům letošního ročníku i0 za nádhernou šifrovací hru, která zcela předčila má očekávání!
Oproti předchozím ročníkům, které jsem měl možnost vidět pouze v podobě šifer na webu, to byla nádherná a vyvážená hra bez větších dramaturgických chyb, které jsem před hrou očekával.

Ještě jednou díky! Skvělý zážitek...
Reportáž vytvořím hned, jak pořeším nějaké resty v práci :o(

Kodyn


petrželVloženo: 30. 09. 2010, 17:19:15
Je v pořádku vyměnit člena týmu, který ochořel, když už přes internet tuto změnu nelze provést??


SíbaVloženo: 30. 09. 2010, 11:29:34
Také bychom rádi z důvodu rýmičky změnili jednoho člena za jiného. Bohužel jej postrádáme. Netrpí někdo personálním přebytkem?


Yura z XKVloženo: 30. 09. 2010, 08:12:06
Rad bych z duvodu ochoreni zmenil sve telefoni cislo a sebe za nekoho jineho, ale sytem to neumoznuje...


SíbaVloženo: 27. 09. 2010, 16:37:12
Kdy bude odtajněno tajné místo startu?


SíbaVloženo: 28. 11. 2009, 15:07:15
Na stránkách pralinkyzvlast.sifrovacka.org se konečně objevila reportáž z iNuly.


KofilaVloženo: 13. 10. 2009, 10:24:12
Tak jsem se dnes podíval na upravené výsledky a nestačím se divit. Podle nějakého nového systému, jsme byli posunuti o dvě místa dolů za týmy, které měly v cíli daleko méně bodů. V pravidlech se jasně píše, že o pořadí rozhoduje:

1. nejvyšší regulérně navštívené stanoviště
2. počet bodů
3. čas příchodu na nejvyšší regulérně navštívené stanoviště, tedy do hodnocení budou zahrnuty i týmy, které do cíle nedošly.

Tak teda nevím, co organizátory vede k takovýmto úpravám. Za tým Kofila proti tomu protestuji. Pokud by mělo být závěrečné hodnocení odvozeno i od sdělení hesla, naše strategie postupu by byla samozřejmě odlišná.


Paja, i0Vloženo: 11. 10. 2009, 17:31:58
Uz je vse v poradku, vizte uvodni stranku.


Lipča za 42spáčůVloženo: 09. 10. 2009, 09:43:06
Mam stejny problem a taky by me zajimalo,jak to dopadlo. Dosel vubec nekdo? Nebo vsichni zustali na sifre s panaky alkoholu a ochutnavali a ochutnavali? :-)


Inka - Tatarkový klubVloženo: 08. 10. 2009, 10:10:47
Zdravím,
chci se zeptat, kdy budou přístupné výsledky, zadání a řešení letošních šifer? Na některá řešení jsem moc zvědavá. Trochu mě mate, že zadání první šifry tu je, ale odkaz na řešení vede na loňské a další šifry už hlásí jen "zadání šifry neexistuje".


Milan (Wagon)Vloženo: 01. 10. 2009, 18:18:07
Tym Wagon se s litosti omlouva ze hry pro kombinaci nejruznejsich nepriznivych faktoru. Tesili jsme se, ze potrenujeme na Tmou (coz je mysleno jako poklona iNule). Bohuzel, nevyslo to. Tak snad priste. Ostatnim tymum prejeme hodne stesti, vydrz a pevne nervy!


Míííla (SocLep)Vloženo: 01. 10. 2009, 08:42:04
Ahoj,
mam jeste takove 2 dotazy.
1) Jak je to s GPS? V pravidlech jsem o tom nikde nic nenasel...
2) Do kdy je mozne upravovat udaje o tymu? Resp. jsme prihlaseni 4, kteri urcite pujdeme, 5. clen "by se mozna pripojil" v patek kolem pulnoci, ale bude to vedet asi az v tu chvili. Jak tohle adekvatne k pravidlum resit? Protoze se samozrejme snazime sehnat nekoho na "full time". (zaroven takova mala vyzva nekomu, kdo by chtel hrat a nema tym ;-)).
Diky moc a tesim se na hru :-)


PajaVloženo: 16. 09. 2009, 23:26:28
Samozrejme, ze to nevadi, skoro se mi chce rict, ze to byva na sifrovackach klasika. Samozrejme, takovy tym to uvadi do mensi nevyhody, lec tu jako spravni (de)sifrovaci jiste prekonate :-)


OlinVloženo: 16. 09. 2009, 11:17:44
Nazdar, mám jen jeden malý hloupý dotaz: někteří lidé z našeho týmu to budou mít 2. či 3. října možná trochu divočejší, bude nějak vadit, jestliže třeba někteří nebudou s týmem hned od začátku a jiní naopak skončí ještě dřív než zbytek týmu (přičemž vždy budou v týmu alespoň 2 lidé a celkový počet lidí nepřesáhne 5)?


SvPZVloženo: 15. 09. 2009, 10:34:40
Aha. Tak s tím Brnem asi nepochodíme. Inu, nedá se svítit.


PajaVloženo: 11. 09. 2009, 01:00:34
To je dobra otazka. Za spravnou odpoved budeme povazovat, pokud uvedete spravny nazev ulice, namesti, udoli, vrcholu, apod. Svuj tip muzete tez uvest v GPS souradnicich (v takovem pripade toleranci bereme 100 m).


SvPZVloženo: 08. 09. 2009, 11:40:58
S jakou přesností se musí určit ta poloha cíle?


PajaVloženo: 29. 08. 2009, 22:10:10
Ted jsem to zkousel jeste jednou prihlasit se jako Societas Leptonychotes a zmenil jsem udaje tymu. Uspesne, tedy jde to bez problemu. Pokud problemy s registraci vaseho tymu pretrvaji, budeme to nejak resit.


PajaVloženo: 29. 08. 2009, 22:05:55
To je pomerne zvlastni, sam ted netusim, kde je chyba. Pred chvili jsem pokusne registroval testovaci tym (a nasledne pak smazal), pricemz se zadne problemy neobjevily. Problem muze byt zpusoben napr. nestandardnim formatem, ve kterem posila prohlizec data PHP skriptu. Ted me jeste napada, zda jste se nepokouseli registrovat treba ve chvili, kdy mel server ic.cz nejake problemy s PHP. Ale to jsou jen spekulace, budu rad, kdyz se nam ozvete - nejlepe na e-mail.


MííílaVloženo: 28. 08. 2009, 11:09:49
Ahoj, marne se pokousim registrovat nas tym - misto udaju o clenech tymu mi to krasne pise Array (asi chyba ve skriptu) - slo by s tim prosim neco delat? Pokud je chyba na me strane, tak vazne netusim jaka :-)


KeffVloženo: 01. 07. 2009, 23:21:17
... aha :)
Takže pro ostatní se stejným problémem; hledejte v pravidlech a najdete :)


KeffVloženo: 01. 07. 2009, 23:17:27
Ciao Orgové, trošku mi tu chybí info o tom, kdy iO probíhá - šlo by to aspoň na úvodní stránku?:)


PajaVloženo: 15. 01. 2009, 19:58:09
Tak jsme se rozhodli usporadat dalsi rocnik hry iNula. Sice jeste uplne nemame predstavu, jake sifry vas cekaji, ale trasu uz mame z vetsi casti rozmyslenou.

Take jsem upravil knihu navstev tak, aby nejnovejsi prispevky byly vzdy na zacatku a nemuseli jste vzdy skakat az na konec stranky.


Vasek (Kofila)Vloženo: 08. 10. 2008, 12:47:24
To Paja - hmm haluzari.. no minil jsem to spis jako urcity vyraz obdivu :) v te chvili jsem fakt nechapal, jak to tak rychle muzete dat.


paja (JADRO)Vloženo: 06. 10. 2008, 13:06:35
2 vasek: jasne ze zajima:) pekna reportaz, jenom nechapou ty "haluzare"... ;)
mne se vylepene body na stanovistich naopak libily, aspon jsme vedeli na cem jsme... a prvni tym holt musi mit nejaky handicap, kdyz uz je prvni ne? :)


Vašek (Kofila)Vloženo: 04. 10. 2008, 19:40:05
zápisky našeho postupu (pokud to ještě někoho zajímá:)) http://www.wroclav.borec.cz/tmou/inula2.htm


Societas LeptonychotesVloženo: 25. 09. 2008, 16:09:13
nas report:
http://groups.google.com/group/societasleptonychotes/web/inula-2


Jarda (MUPY MUP!)Vloženo: 23. 09. 2008, 23:18:57
Reportáž, pár poznámek k šifrám a nějaké ty fotky tady: http://mupymup.tym.cz/index.php?id=40


paja (JADRO)Vloženo: 23. 09. 2008, 13:23:29
Reportaz tymu JADRO je k nahlednuti na http://sites.google.com/site/tymjadro/Home/inula2.


Paja – iNulaVloženo: 22. 09. 2008, 19:45:41
Velice nás těší, že se vám letošní ročník iNuly líbil. Budeme se snažit pokračovat v tom dobrém a poučit se z vytknutých chyb. Děkujeme všem týmům za účast ve hře!


Vašek (KOFILA)Vloženo: 22. 09. 2008, 15:47:25
I my děkujeme všem orgům. Hra se nám moc líbila, stálo to za to.


paja (JADRO)Vloženo: 22. 09. 2008, 11:01:19
Jeste jednou diky za hru! Nohy me boli jeste ted, ale nove tricko za to stalo ;)))


Nadraní seřizovačiVloženo: 19. 09. 2008, 22:48:33
sa rozpadli :(


PajaVloženo: 18. 09. 2008, 18:38:55
Vyhodnoceni tipovani startu on-line neni, ale bude soucasti celkoveho reportu. Ale abyste mohli klidne spat, tak aspon neco: Nejcastejsim, lec spatnym, tipem bylo Moravske namesti. Dalsi tipovane lokality byly namesti Miru, namesti 28. rijna, Obilni trh, Halasovo namesti, namesti Karla IV. a namesti Republiky. Spravny tip – Premyslovo namesti – zvolil jen tym Rychle sipy!, kteremu to vyneslo 1 bonusovy bod a v karte tymu ho ma jiz predepsan.


Daňa (MUPY MUP!)Vloženo: 18. 09. 2008, 16:19:19
Dík za ujasnění! Už se těšíme, jenom doufáme, že jste domluvili počasí :)


paja (JADRO)Vloženo: 18. 09. 2008, 12:45:39
aha, tak to ten lonsky hantec muzu roztrhat a spalit... ;)

jsou nekde vysledky tipovaci souteze na misto startu? :)


PajaVloženo: 18. 09. 2008, 11:39:36
Letosni verze slovniku je aktualizovana, proto ji doporucuji vytisknout znovu, paklize nejste hantecovi odbornici :-)

A pokud jde o znalost brnenske MHD, staci se orientovat, vypsane zastavky po vas chtit nebudeme.


Daňa (MUPY MUP!)Vloženo: 17. 09. 2008, 15:29:36
Jo, tak ten slovník jsem už z posledních informací pochopil :D


Daňa (MUPY MUP!)Vloženo: 17. 09. 2008, 15:24:20
Jo on ten slovník k něčemu je? :) To jsem nějak nepochopil... :)

Každopádně mě spíš zajímalo toto:
"Pokud se dobře neorientujete v brněnské MHD (a neznáte z hlavy všechny, nebo alespoň většinu zastávek), jistě se vám bude hodit její plánek."

Je to v radách jen proto, abychom byli schopni cestovat po Brně, nebo to bude třeba při řešení nějaké šifry? Stačí linky znázorněné v mapě, nebo je zapotřebí i znát názvy zastávek? A pokud to druhé, dá se něco takového sehnat zdarma? Na netu jsem žádný úplný seznam zastávek nenašel a vypisovat si to linku po lince se mi příliš nechce.


paja (JADRO)Vloženo: 17. 09. 2008, 14:39:02
Lisi se nejak hantecovy slovnik z lonska a z letoska?


Ivošek (Perníkáři)Vloženo: 10. 09. 2008, 18:21:28
Milý ORGové, nikde se mi tady na stránkách nepodařilo nalézt nějaký kontaktní email, mohli byste ho prosím zveřejnit.
Vyskytla se drobná obstrukce, a náš tým se i přesto, že již máme zaplacené startovné nebude moci zúčastnit. Pokud by bylo možné alespoň část startovného vrátit bylo by to fajn, pokud ne také se nedá nic dělat.
S pozdravem
Ivoš


AwiSVloženo: 06. 07. 2008, 20:29:45
Život je hra. Zúčastněte se jí

Zveme vás zúčastnit se první, jedinečné noční akční městské hry ENcounter, kterou hraje více než 80000 lidí po celém světě. Máte rádi rychlost, adrenalin a dobrodružství? Dívejte se na www.cz.en.cx, registrujte se, pozvěte své kamarády a známé a již 19.07.2008 od 18:00 budete moci vyrazit do města na první hru se svým týmem. Hracím polem nejsou jen internetové stránky, ale celé město, plnit úkoly budete muset v reálnem světě! Co je potřeba k účasti? Auto, GPS, mapa města, batérky, bystrý štáb se stabilním připojením nebo mobilní internet v telefonu či notebooku a můžete vyrazit! Hra trvá přibližně 7 hodin. Vítězí nejrychlejší a nejbystřejší.

www.cz.en.cx


PajaVloženo: 07. 03. 2008, 11:40:14
Jsem si toho vědom a tíží to mé svědomí. Ty obrázky z cíle nemůžu nikde najít, ani sehnat. Proto brzo vystavím alespoň fotky z přípravy hry a z několika mála stanovišť. Jinak se na mě nezlobte, musím teď napsat diplomku.


paja (jadro)Vloženo: 28. 01. 2008, 14:02:16
ahoj, nechci zbytecne stourat, ale neni uz cas zverejnit ty slibovane fotky z cile? v zari jste psali, ze budou brzo:))


PajaVloženo: 24. 09. 2007, 22:06:17
Sypu si popel na hlavu... Nejdriv byl problem ziskat potrebne materialy od vsech orgu a ted, kdyz je uz mam, tak zas dohanim ostatni veci, co jsem po celou dobu pripravy hry zanedbaval. Bojuju s casem, ale vse je uz na dobre ceste :-)
Doufam, ze na nasi hru kvuli vyhodnoceni nezanevrete. Vysledky zverejnime opravdu, co nevidet!


paja (JADRO)Vloženo: 24. 09. 2007, 11:49:41
ahoj orgove, pripojuji se k podekovani za hru, moc se nam libila:)
a taky nabizim k zapujceni kalkulacku, protoze scitani bodu evidentne neni takova legrace, jak jsme si vsichni mysleli... ;) paja


DanielaVloženo: 23. 09. 2007, 13:39:04
Zacal semestr, neni co na praci, tak uz to spocitejte...


HankaVloženo: 21. 09. 2007, 14:24:10
Chtěla jsem týmu iNula poděkovat za hru. Byla dobře zorganizovaná. I to časový omezení, nápovědy a body byly fajn. Zkrátka i když jsme nedošli do konce z důvodu morálního roložení týmu, tak jsme si hru užli. Tak díky


PajaVloženo: 18. 09. 2007, 20:24:24
To si ale pak nezalustis ;-) a neni to tak akcni.


TomVloženo: 15. 09. 2007, 19:44:54
Cestou z nocniho vyjezdu na Hasicskou cache http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC14WWJ jsme se stavili i na okolni geocache v Kohoutovicich a koukali jsme na ty davy lidi podel cesty, jak se snazi lustit. Jestli to neni za GPS souradnicemi lepsi. ;-)


PajaVloženo: 12. 09. 2007, 00:13:02
Daniela: ten slovnik je poskladany s mnoha zdroju, obcas tam muze byt blbost... ale to, co bude potreba tam je zarucene spravne. Jinak si myslim, ze "frc" muze znamenat oboji... Mimochodem, second-handy jsou veci poslednich cca 15 let, zatimco hantec pochazi z obdobi konce 19./pocatku 20 stoleti.

Body se ziskavaji za vyreseni sifry, za pouziti napoved se ztraceji. Ale vzdy i pri pouziti napovedy se nejake body ziskat daji. Pocet bodu zalezi na slozitosti sifry a ta je pokazde jina.


navstevnikVloženo: 11. 09. 2007, 09:57:34
Kolik bodu se dostane za vylusteni sifry? Nebo se body ziskavaji pouze na neotevreni napovedy?


DanielaVloženo: 11. 09. 2007, 09:11:39
Hantec slovik: "frc" neni zastavarna ale second-hand.


PajaVloženo: 20. 08. 2007, 12:21:29
Spammerské příspěvky nepřestaly, naopak zesílily. Byl jsem jako správce nucen zavést opisování textu z obrázku. Doufám, že vás to neodradí. Dík za pochopení.


PajaVloženo: 07. 08. 2007, 00:07:47
Objevil se nám tady první spammerský příspěvek. Ještě, že jsem při tvorbě fóra duchapřítomně zakázal vkládat HTML tagy! Doufám, že se to již opakovat nebude, jinak budeme muset zavést opisování kódu z obrázku.


PajaVloženo: 18. 07. 2007, 18:38:57
Přihlášené týmy se zobrazí po kliknutí na přehled registrace (tlačítko Registrace na levé liště)


pajaVloženo: 18. 07. 2007, 12:05:25
zverejnite seznam prihlasenych tymu? nebo jsem ho nekde prehlidla?


PajaVloženo: 17. 07. 2007, 22:14:00
Zamerne to neni urcite. Ale vsechno jsem testoval a je to bez problemu... Nevim, zadnou chybu nevidim - vse funguje OK.


katkaVloženo: 17. 07. 2007, 09:42:01
Ahoj, měla bych jen poznámku k internetovým stárnkám. Když na hlavních stránce kliknete na nějaký odkaz na té levé liště, tak se to zobrazí zase jen ve velikosti levé lišty a ne na celou stránku. NO možná to máte schválně, ať se člověk potrápí, ale hrozně blbě se to čte...třeba ty pravidla...


SHReKVloženo: 11. 07. 2007, 10:30:09
beru zpet. na prvni pohled me to lehce zmatlo, ale je to spravne, clovek to musi cist cele :-)


SHReKVloženo: 11. 07. 2007, 10:25:19
na letaku je uveden pocet lidi 2–4, v pravidlech na webu 3–5.
jak to tedy je? co je spravne??


PajaVloženo: 03. 06. 2007, 11:10:50
No samozřejmě. Ještě musíme dodělat plakát, pak to rozjedem :-)
Jasně, že na seminář pak dojdem v takto botanických tričkách, o tom nepochybuj!


kreaturaVloženo: 23. 05. 2007, 22:42:25
máte to tu nepatrně chcíplé, milí omani, ale jinak to tu máte pěkné. Doufám, že pak budete v tričkách s logem chodit na seminář :-))


iNula týmVloženo: 18. 03. 2007, 01:24:07
Připravili jsme pro Vás také návštěvní knihu, nebo chcete-li jednoduchou diskusi.

Pokud budete mít nějaký dotaz na nás, můžete nám poslat e-mail, a/nebo ho vložit sem.

Těšíme se na Vás!
za iNula tým Pavel Veselý


Skoč na první


„Často jen z maličké jiskry vzroste velký oheň.“
– středověké rčení

Poslední aktualizace stránek: 16. VII. 2018

Minimální rozlišení k prohlížení těchto stránek je 1280×800.
Hostováno na sifrovacky.cz
Copyright © iNula Team 2006–18.