Startovní rady
Součástí startovní obálky byly tradiční rady, které mohou pomoci. Ale rozhodně nemusejí… I letos obsahovaly všechny obvyklé prvky jako rčení o domácích zvířatech, vodítka k šifrám, které se nedostaly do hry, různé náhodné výroky a upozornění, že nemáte dát na hloupé rady. A samozřejmě i nějaké skutečné rady. Které jsou které, to jistě snadno poznáte.
Diskuse
- (6. října 2015 v 9:24)
Aha!
No ale stále platí, že nejlepší řešení téhle šifry je utopit ji hned zkraje v Prýglu a hlavně ji, proboha, nečíst.
Asi jsem měl vědět, že Inula takhle přistupuje k radám... představoval jsem si, že to bude něco analogického k radám na jiných šifrovačkách... asi jsem naivní :)
Sopťa
- (4. října 2015 v 21:29)
Číslo stanoviště se použilo na trojce. Morseovka popisuje, že délka čárky je 3. Skot se týká oslovení vole. Společenská smetánka jasnosti a nejasnosti. Opice je zjevná. Cesta & cíl se týká šifry 13. Modrá je na diagonále v šifře 5. Bílá je na obloze v mnemotechnické pomůcce k české vlajce. Žlutá (léto) už byla a červená (podzim) je teď se týká startovního kódování. Šedá není nikde, tedy v žádném z vyjmenovaných principů. Šedá určitě někde je - vždy někde je a počítá se to v šifře 12. Nenadřít se při cestách po kopcích je třeba v šifře 11. Nejde vám to je redukovaná nápověda ke 4. Podobnost se zvířaty se týká 9 (tvar původně připomínal zvíře víc)... A samozřejmě nedejte na hloupé rady.
(Yeti)
- (4. října 2015 v 20:49)
Nejtěžší šifra hry.
Z celé A4 se použil jenom křížek a to o 3 km. Zbytek je absolutní balast, tedy trojské koně do následujících šifer. Brr!
Ústřední topení, Sopťa